8000 Székesfehérvár, Palotai út 74/A
+36 (20) 3456700
info@dbskft.hu

Meghibásodás esetén

Mielőtt hívná a szervizt, vizsgáljon meg pár dolgot a gázkészülékével kapcsolatban:

  • Kérjük ellenőrizze a gázellátást,
  • A készülék víz nyomásának a meglétét,
  • A készülék áramellátásának meglétét,
  • A szobatermosztát működésének ellenőrzése (kimerült az elem?)

Ha a fenti ellenőrzések megtörténtek, és még így sem üzemel helyesen a készülék,

  • Próbálja újraindítani (resetelni) a készüléket.
  • A digitális készülék hibájának azonosítása a gépkönyv segítségével.

Ha továbbra sem sikerül elindítani kérjük hívja az ügyfékszolgálatunkat a következő telefonszámon +36 (20) 34567700 és adja meg a következő információkat:

  • Ha ön már az ügyfelünk akkor a ügyfélkódot,
  • Ha nem az ügyfelünk akkor szükségünk van a személyes adataira, a készülék gyártójára, típusára, gyári számára, és a kijelzőn megjelent hibakódra.